logo-XTronica-e1490359598117
English
Norwegian
+47 73 79 72 90
[email protected]
  • HJEM
  • OM
    • Bedriftsintroduksjon
    • Sertifikater
  • LØSNINGER
    • Tankmålesystem
      • Ckontrollsystem
      • Tankmålesystem
      • Fjernkontrollsystem for ventiler
      • Anti-Heeling System
      • Høy/høy Høy Nivå Alarmsystem
      • Vanninntrengningssystem
      • Nødavstengningssystem
    • Ytelsesovervåking av skip/offshoreplattformer
      • Laster datamaskin
      • Skrogovervåkingssystem
      • Overvåkingssystem for kraft og drivstoffforbruk
      • Reefer Containerovervåkingssystem
      • Akselkraftmåler
      • Elektrisk inklinometer
      • Elektrisk optisk avbøyningssystem
    • Cloud IoT-tjeneste
  • NY ENERGI
    • LNG Drivstaff Forsyningssytem
    • Marine batteristrømforsyningssystem
      • Containerized Battery Power Supply Module
  • RESERVEDELER
    • Nivåmålere og sensorer
    • Aktuatorer og hydrauliske håndpumper
    • Andre
      • Ventil Posisjons Indikator
      • IO
  • NYHETER
  • WORLDWIDE AGENCY
  • Kontakt OSS
  • JOBS

LNG Drivstaff Forsyningssytem

LNG Drivstaff Forsyningssytem

LNG blir stadig mer levedyktig og populær som marint drivstoff. XTronica AS tilbyr løsninger for LNG drivstoffgassforsyningssystemer (FGSS), offshore og onshore bunkringssystemer, og stasjonære distribusjonssystemer for regassifisering eller drivstofffylling – alt fra én enkelt kilde.

XT-FGSS kan passe til en landbasert bunkringsstasjon, bunkringsfartøy eller tankhenger.

LNG lastes til vakuumisolerte lagertanker fra bunkersstasjonene. For å levere drivstoffgassen til forbrukerne, slipper en nedsenket pumpe i tanken ut LNG til fordamperen. Vaporizeren bruker vannglykol og varmekilden ombord på skipet for å fullføre en varmevekslingskrets. Deretter reguleres trykket og volumet av naturgass av en gassventilenhet (GVU) før den endelige tilførselen. GVU, er en viktig komponent som forbinder FGSS og motor.

I tilfelle en nødtrykkspiss inne i LNG-tanken, vil sikkerhetsventilen automatisk slippe trykket. Dermed sikre sikkerheten til mannskapet og utstyret.

3 1

Hovedfordeler

  • Ren brennende gass, færre NOx-utslipp
  • Økt drivstoffeffektivitet
  • Lavere driftskostnader
  • Fleksibilitet og drivstoffuavhengighet
  • Ett kontaktpunkt for alle komponenter, opplæring og support

NY ENERGI

  • LNG Drivstaff Forsyningssytem
  • Marine batteristrømforsyningssystem
    • Marine batteristrømforsyningssystem
    • Containerized Battery Power Supply Module
Copyright © 2020 Xtronica AS All Rights Reserved.